blogolljatok

2008.12.25. 19:32

"akkor mostantól minden vizsgádat élményszerűen le fogod írni? csak egyet kérek, ne legyünk már olyan szararcok, mint a másikok" "na mivan, akkor nem blogolod be a biotecket?"

kéremszépen így negyedik próbálkozásra, Kornél átendegett, kettessel, nembaj, hogy megajánlottra négyest kaphattam volna, a lényeg hogy megvan, sikerült. ettől még azt hiszem a fél év csúszás menthetetlen, ha csak meg nem hidetik a difgyakokat keresztfélévben. de azt hiszem ennek csak akkor kezdek el utána számolgatni, hogyha minden vizsgámat letettem.

Dóri én blogolok, de te is! milyen kocsma, milyen lapát, milyen hó? - és a többiek? kinek hogy telt? anyu apu, ajik? Kecskeméten minden a szokásos, szenteste, idén először, esett a hó. amúgy zabálás amíg fér, reggeltől estig, ha nem valami durva kajával, akkor sütivel, vagy gyümölccsel. próbáljon meg mellette tanulni az ember.. én föladtam, 3 nap szünet, addig lazulás. utána tanulás és fogyókúra :)

még egy megjegyzés..én neveltetésem, a családom ellenérzése, és félelmeim ellenére is, érdeklődésem és kíváncsiságom győzedelmére: elmentem életem első miséjére. furcsa volt. de most nem kezdek el itt filozofálgatni, meg befurcsulni.  majd ha érdekel beszélgetünk róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://szansajnterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr3841634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldog Péter · http://www.boldogpeter.hu 2008.12.26. 01:14:31

ajik?
befurcsulni?
ez állat. de valami eszelős módon.

az új kedvencünk:
www.myspace.com/fleetfoxes

Boldog Péter · http://www.boldogpeter.hu 2008.12.26. 01:15:23

ja és bocsánat, csita.
tényleg nem tudtam. :(

Boldog Péter · http://www.boldogpeter.hu 2008.12.26. 01:16:24

szerinted jó, hogy rögtön 3 kommentet is hozzáfűzök.
elsőre olyan, mintha mindenki rákattanna..
süti beállítások módosítása