Új kedvenc zenekar!

2009.01.10. 19:40

Kedvenc Kis Barátaim, bemutatom az új kedvenc együttesünket:

http://www.n-o-h-a.com/3.0_music.htm

És 18th July -Tokaj Festival-(H) main stage!!!!!!!

Tessünk rázni! A TU café tipikus vuzsgaidőszak zene! Ott a helyünk, de valami eszelős módon!

Üdv, Bobby

A bejegyzés trackback címe:

https://szansajnterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr32869686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kittiNA 2009.01.10. 22:05:01

bocs bobby, de én akkor otthon leszek efotton...

majommlány 2009.01.12. 17:55:46

Jajj Peti én is akartam mondnai Neked!!!
láttam én is a lapjukon!
pont akkor lesz efott is, ahol ugyan végig ott leszünk, de én úgy spekuláltam, hogy 18-án Kittiék kertjéből fölpolcolunk Tokajba, mert EZÉRT oda kell menni!

---pijama---
süti beállítások módosítása