biolbuli beszámoló...

2009.03.15. 13:27

Hallod DÓÓRI, miről maradtál le... semmiről...

lementünk a geniusba, ittunk (olcsó volt a jéger... amíg volt) aztán táncikáltunk... (bejegyzés: a tomira csak úgy buktak a csajok XD - remélem nem olvassa...) aztán anya meg tomi leléptek, anya ment mostohaapuhoz, tomi meg inni dzsétbe. én még kicsit maradtam, volt dárenbész, aztán hazamentem.

Izgalmasra sikeredett "élmény"beszámolómat olvashattátok...

(katta te is leírhatnád, te hogy láttad az estét háátha kihagytam valami fontos dolgot =P)

 

Bejegyzés no2: remélem a jövő hét izgalmasabb lesz.. kedden paso, pénteken zagar...

A bejegyzés trackback címe:

https://szansajnterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr471003392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorcsa 2009.03.16. 00:43:32

Sőt: "zsebkendődre köss egy csomót.."

Dorcsa 2009.03.16. 00:47:07

ééés iggeen, sikerült ma belázasodnom, jeee. De legalább aludtam egy jót:D
Ha szegeden vagytok 21-én akkor kimehetnétek érdeklődőnek kinézni combohoz a jármüszépségversenyre, a coraparkolóba. De nem kötelező:D
süti beállítások módosítása