lencseeső

2009.01.02. 20:52

na ne csináljátok már!

legalább így 2.-án bujék mindenkinek!

úgy szét voltunk szórva a világban hogy keresve sem...ti hol voltatok és milyen volt? Dóri dolgoztál? hiányoztunk? akkor mesélek legalább én elkezdem, én itthon voltam kecskeméten és egy pokrócba burkolózva néztem a Sas-kabarét Márkkal nagyon romi volt - remélem ezután a csúnya kezdés után elmondjátok hogy mindneki arcon pörgött és nem emlékszik semmire csak a másnapi fejfájásra!

A bejegyzés trackback címe:

https://szansajnterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr89854051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorcsa 2009.01.03. 11:48:05

Hát, hamár voltam olyan paraszt hogy ne irjak vissza senkinek SMS-t, üzenném itt hogy BÚÉK! Csak kicsit késtem ki, segáz..

Kata,sajnos azt kell hogy mondjam, a saskabaré nagyonalja dolog :D Amugy jah, szolgálatban voltam, de éjfél után átléphettünk a max 50 méterre lévő kedvenc vendéglátóipariegységünkbe :D A srácok már lennvoltak a konyhán a reggelit előkészíteni, mire visszaértem, eh.

Gyerekek, hnap megyek ám haza! Lassan megyek Szegedre is, szóval készíthetitek a menekültszállót!

Jah, és hajrácsepel! (most kaptuk meg fricibarátunktól az új wallstreet cd-t, majd viszek le, hehe)

Lencséset mindenkinek:
Dohotea

majommlány 2009.01.04. 00:00:11

@Dorcsa: ne aggódj, ebben egyet kell értenem, és eszünk ágában sem votl a saskabarét (mint fogalom!) nézni, pusztán szimbóleumként mondtam arra hogy otthon ültünk ahhelyett hogy két buli között az utcán hánytattuk volna egymást. :p
süti beállítások módosítása