techno

2008.12.20. 12:40

azt hittem megegyeztünk a szotéban. nem szeretem a teknót. a vizsgaidőszakot sem szeretem, de a kettő együtt már tényleg sok.

hogy hogy jön ez össze? szeged, békecsöndnyugalom, kissé stresszes tanulás. és 2 hete mintha csak a szívdobogás: duc-duc-duc-dutu duc..

fölöttünk, vagy alattunk nem tudom, valami diszkófickók lakhatnak, és úgy döngetik ezt a szart, hohgy remeg bele a ház. rohadtul idegesít. biztos alattunk az a 3 csaj akiknek AVONos plakát van az ajtaján- kívültől. meg a postaládájuk is, kis virágos, stb. fölcsesz.

nem hittem hogy egyszer én leszek a "csöndes szomszéd aki átkopog hogy hagyd tanulni". mindjárt berakok valami zúzós metált, még a régi időkből, és átlógatom a hangfalat.  komolyan mondom....

A bejegyzés trackback címe:

https://szansajnterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr59833381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása